Βασικές συμβουλες για τις αγορές σας από τα καταστήματα τροφίμων PDF Εκτύπωση E-mail

 

Κάντε λίστα με το τί χρειάζεστε 

Πέρα από την οικονομία που θα κάνετε, δεν θα παρασυρθείτε σε αγορές τροφίμων που θα καταναλώσετε μόνο και μόνο για να μην πεταχτούν. 

 

Μην πάτε νηστικοί. 

Η πείνα είναι κακός σύμβουλος & θα σας έλκουν τα γλυκά & παχυντικά τρόφιμα. 

 

Μην παρασύρεστε από τις προσφορές . 

Ιδιαίτερα φρέσκων τροφίμων ή με κοντινή ημερομηνία λήξεως. Αν όντως είναι μεγάλη ευκαιρία, προσπαθήστε να μην αγοράσετε κάποιο άλλο τρόφιμο της ίδιας ομάδας.

 

Διαβάζετε πάντα τις ημερομηνίες λήξεως.

Χωρίς να είναι πάντα επικίνδυνη η κατανάλωση κάποιων τροφίμων και μετά τη λήξη τους, καλύτερα να είναι όσο μακρύτερα γίνεται, γιατί μπορεί η αποθήκευση τους να μην ήταν η κατάλληλη και να επιβαρύνθηκε η ποιότητα τους.

 

Διαβάζετε τις ετικέτες των συσκευασμένων τροφίμων.

Πρέπει να μάθετε να  συγκρίνετε τα συστατικά ομοειδών προϊόντων και μάλιστα ανά 100 γρ &  όχι ανά μερίδα ή συσκευασία. Διαβάστε το σχετικό άρθρο μας για περισσότερα.

 

Συνήθως τα «φθηνά» συσκευασμάνα προϊόντα έχουν περισσότερες θερμίδες.

Γιατί κοστίζει φθηνότερα στον παραγωγό η προσθήκη φυτικού ή ζωϊκού  λίπους παρά πρωτεϊνες, φυτικές ίνες κλπ. Δυστυχώς το περισσότερο λίπος κάνει τις τροφές νοστιμότερες, αλλά ευτυχώς υπάρχουν πλέον συστατικά που ενώ δίνουν την αίσθηση του λίπους, έχουν μόλις 1 θερμίδα/γρ (Πολυδεξτρόζη &  Ινουλίνη).

 

Προτιμήστε τα σχετικά άγουρα φρούτα

γιατί έχουν λιγότερους υδατάνθρακες. Καλύτερα τα μή συσκευασμένα για τα να τα διαλέγετε μόνοι σας .